søndag 4. desember 2011

Rundpinne-tips

Jeg har lenge irritert meg over at det har vært rot i rundpinnene mine. Jeg har hatt alle mine liggende i en stor strikketøysmappe og for hver gang jeg skulle bruke en rundpinne, har jeg måtte rote rundt, for å finne en med riktig størrelse og riktig lengde. Jeg fikk tips av Erica om at jeg burde kjøpe meg små plastikkbokser på Clas Ohlson. Så for noen uker siden kjøpte jeg meg fem bokser av den laveste typen og denne uken kjøpte jeg en boks til, men denne av en litt høyere type. Pinnestørrelse 2,5-4,5 har for hver størrelse fått en boks, mens størrelse 5,0 og oppover har fått den største boksen.
Nå har det blitt orden i rundpinnene også:)

5 kommentarer:

  1. Hei!!Dette var ein kjempegod ide.Ryddig og lett å finne det ein leitar etter.Smart:)Ha ei fin veke,klem tante:) PS:tusen takk for den fine gåva eg fekk, gledar med til å prøve den når eg får av gipsen.

    SvarSlett
  2. Hei! Dette var jo en kjempe god ide. Jeg har alle mine sortert i mange mapper og det funker bra, men hvis jeg kjøper flere set senere så skal jeg gjørde det slikt som du har gjort. Jeg skal se på den flickr i morgen kveld :) Ha en flott uke!

    SvarSlett
  3. Kjempelurt! Her henger rundpinnene på stangen til radiatoren- ikke like oversiktlig.

    SvarSlett
  4. Dette var en smart måte å oppbevare rundpinner på! De har en tendens til å flyte rundt i et salig kaos. Jeg har mine i en sydd mappe, men det er ikke på langt nær så oversiktlig som hos deg.

    Ønsker deg en koselig og kreativ førjulstid!

    SvarSlett
  5. Så lurt! Deilig med orden i pinnene, ja. :)

    SvarSlett