fredag 30. november 2012

Adventskalender


Jeg gleder meg nesten som en liten unge til i morgen. Grunnen til det er at jeg og Erica, som har bloggen Mekkehjørnet har laget strikke-hobby kalender til hverandre. Jeg var i Oslo fra torsdag til lørdag i forrige uke, og da byttet vi kalender. Det er like spennende å få høre hva hun syns om det hun har fått, som å se hva jeg selv får.
 Det har vært utrolig koselig å planlegge innkjøp, fordele innkjøpet over mange dager, finne ut hva passer sammen med det og det og hva bør ikke komme etter hverandre osv. 
Ikke minst, storkoset jeg meg med innpakkingen. Valgte å bruke gråpapir, syns det blir dekorativt, det og litt tykkere, mer papirlignende bånd. Jeg kjøpte to poser med sjokoladehjerter, skrev på nr. fra 1-24, slik ble det merkelapper på hver av pakkene:) I tillegg har noen av pakkene fått beskjed-lapper utenpå og noen inni. Er utrolig spent på hva hun syns om innholdet.

På bildene under, ser dere gavene som Erica fikk av meg.

En pakke med en beskjed på utsiden:) Eneste som er litt dumt, er at de gikk tomt for det lyse båndet der jeg kjøpte det, slik at jeg måtte bruke gullbånd også, men ble bra likevel.

Tenkte å prøve å blogge hver dag i desember, slik at dere får se hva jeg får i kalenderen for hver dag.

ØNSKER DERE EN FIN FREDAGSKVELD:)

1 kommentar:

  1. Jeg har ikke engang lagt merke til at det er forskjellige bånd, haha! Gleder meg til i morgen jeg også!

    SvarSlett