tirsdag 6. september 2011

Se hun strikker

Det har vært en travel sommer, med jobbing og mye regn. Likevel har det ikke blitt mye strikking eller blogging, men nå håper jeg blogglysten er tilbake.

Nå strikker jeg VM-genseren for 2011 til samboeren. Garnet ble kjøpt inn i april og det første ermet startet jeg på allerede da. Deretter kom eksamenstiden og lammingen, så da ble genseren bare liggende, helt til midten av august.
Jeg har hele tiden sagt (lovd samboeren) at genseren skal være ferdig til 25. september, for da starter elgjakten. Tror ikke genseren blir et elgjakt-plagg, vet hvordan den tiden er, med en del gåing og svette, så det får han nok ikke lov til;)
Men jeg skal prøve å få genseren strikket ferdig til 25. hvertfall. Så kan han jo ta på seg genseren en kveld, bare for å vise den frem :D

Så langt har jeg kommet:
Ene ermet er ferdig, det andre er jeg i gang med. For- og bakstykket er jeg godt i gang med, ikke mange cm igjen nå, så har jeg de magiske 36 cm og jeg kan begynne med mønsteret.
Tror dere jeg rekker fristen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar