torsdag 28. oktober 2010

Takkekort

I løpet av lamminga i mai, fikk vi hjelp av flere personer. En snill nabo hjalp til under noen vanskelige fødsler, en hjelp som kom veldig godt med siden vi aldri hadde vært med på noen sauefødsler før. Mens andre gav oss råmelk som kom godt med det første døgnet til noen av lammene. Jeg har lenge tenkt på å lage takkekort, og papiret jeg hadde ment å bruke ble kjøpt inn allerede på slutten av sommeren, men først en kveld denne uka fikk jeg lagd de.

Litt artig papir, som hadde fjøs og traktor som motiv.

Inni kortene er det bilde av "vesla" med genseren jeg strikket.

2 kommentarer:

  1. Hei du!!Endeleg,der fann eg deg:).Kom ikkje inn på den gamle lenger veit du....Så mykje fint;nydeleg kjole,og stilige kort(Thea likte bilde av Vesla) og kjempefin korg!Det var lurt å ha noko å samle i, men eg tenkjer den blir full snart.....Klem tante:)

    SvarSlett
  2. Så snille medhjelpere fortjener så fine kort :D

    SvarSlett