mandag 6. desember 2010

6. desember


Da har det gått noen dager siden sist dere hørte fra meg. På den tiden har jeg rukket å ha fire eksamner, og det på under en uke. Det betyr at det meste av tiden min har gått med til å jobbe og forbrede meg til eksamen. På torsdag fikk jeg juleferie, og det var godt. På fredagmorgen kunne jeg sove lenge, uten å ha dårlig samvittighet for at jeg skulle ha lest, godt ja:)

Kenneth ble 30 år midt under det værste eksamenskaoset, så bursdagsfeiringen ble utsatt til i helga. På lørdag hadde vi hans familie og min familie her på middag og fest og det var kjempekoselig. I gave av meg fikk han en skikkelig overraskelse, jeg har kjøpt tur til Krakow til oss. Vi reiser i morgen tidlig:) Gleder meg kjempemasse, morro å finne på noe sammen og i tillegg komme seg bort fra det vanlige.

Bilder jeg har funnet på nettet
Er nok mer slik i Krakow nå før jul.
Ha en flott uke!!

1 kommentar:

  1. God tur Nina=) Kos dere masse, håper du får handlet litt fint til jul!

    SvarSlett