mandag 3. desember 2012

3. desember gaven :)

Det er så mye enklere å komme seg opp disse mørke desember morgenene, nå som jeg vet at det er en spennende adventsgave som ligger og venter. Det er mørkt når jeg reiser til jobb, og mørkt når jeg reiser hjem igjen fra jobb. Kjedelige greier! Det er godt jeg har mye å gjøre på jobb og jeg blir ikke arbeidsledig her hjemme heller, nå som det nærmer seg jul og greier. Så tiden går fort.
*
Men over til dagens gave:
 I dag fikk jeg to ONline nøster, likte så godt fargene. Dette garnet er litt tynnere enn ONlinen jeg har strikket av før, så dette blir spennende. Jeg har bestilt noen sokkeoppskriftsbøker som jeg venter på. Så sokkegarn er kjekt å få, slik at jeg har garn til å prøve nye oppskrifter :)
Nå blir det litt strikking og Farmen, før det er natta. God natt!!!

1 kommentar:

  1. Hei. Så fin kalender du har fått ! Helt genialt å bytte på den måten, og når dere kjenner hverandre så godt, blir det sånn at alt faller i smak :-) Kjekt med garn; det blir det jo aldri nok av, og nydelige votter!Ha en fin uke :-)

    SvarSlett