søndag 16. desember 2012

En ny garntype i lageret

I dag har jeg fått 3 nøster med New Zealand Lammeull (3 x 100 gram, og 100 gram = 600 meter), enda en garntype jeg ikke har prøvd å strikke av. For noen måneder siden så jeg en babydress i brun, hvit og petrol, som jeg syns var så fin. Dette fortalte jeg til Erica, som har tatt til seg tipset. Så etter  nyttår skal jeg strikke nøstebarndress i dobbel tråd New Zealand Lammull:) Gleder meg!
 I går var mamma og pappa på besøk, og vi hadde julekake-bakedag. Innimellom bakingen fikk vi med oss håndballkampen, og vi måtte jo ha litt kos til kampen. Så på fredagskvelden lagde jeg Oreokake. 
Nam nam! 
Det har blitt husets nye favorittkake;)
Takk for kommentarene dere har lagt igjen:) De setter jeg stor pris på!
Vi blogges snart igjen:)

1 kommentar:

  1. Flotte farger på garnet. Det skal bli spennende å se hva resultatet blir.

    Kaken så knallgod ut, kanskje jeg må prøve meg på å bake en slik..

    SvarSlett