onsdag 2. februar 2011

Heldige meg

På fredag hadde jeg forelesning i Oslo, på grunn av et ekstrafag jeg tar over nettet. Som de tidligere gangene fikk jeg overnatte hos Erica i fra torsdag til fredag. Noe som er veldig fint, så slipper jeg å ta bussen i fra Hønefoss tidlig på morgenen, men det beste er den koselige strikke og snakke tiden vi har på kvelden:)
Erica og jeg ble før jul enige om at vi skulle vente med overrekkelse av julegaver til jeg kom til Oslo, så slapp vi å sende de til hverandre. Se hva jeg fikk da!!

To Sandnes klassikerhefter og et PT hefte med mye fint, kommer til å strikke meg noen sokker etterhver og det er en genser som frister veldig også.

Det var enda to hefter til, de to nyeste Sandnesbabyheftene. Inni de var det mye fint. Under viser jeg noe av det jeg har planer om å strikke. En av grunnene til at jeg likte heftene ekstra godt var at det var brukt utradisjonelle farger på settene og ikke bare lyseblå og rosa som er det vanlige.

Se på dette nusselige settet

Dette settet var veldig fint, spesielt på grunn av de utradisjonelle fargevalgene.

Dette settet har jeg planer om å lage, syns det var morsomt med en ullbukse med mønster på, som oftest er det genserne med mønster og ensfargede bukser, så dette settet likte jeg.

1 kommentar:

  1. Så bra at det falt i smak! Jeg skal bruke den finfine genseren min snart, jeg må bare finne en bra anledning :D

    SvarSlett