onsdag 13. februar 2013

Myk pakke i januar

I januar ble det strikket 36 par maskeradesokker/mysteriesokker. Blant disse foretok Wims en trekning og jeg var så heldig å være en av to som ble trukket ut. 
Utrolig morro! Det må sies at jeg egentlig ikke bruker å ha vinnerlykke!

I går lå det en pakke og ventet på meg i postkassen, da jeg kom hjem fra jobb. Inni pakken var det et nøste mørk lilla arwetta, en såpe spesielt for vask av ull-plagg og et koselig kort. :) Tusen takk igjen Wims.

I kortet stod det at jeg skulle sende henne en PM. Så skulle hun sende meg et sokkemønster, jeg kunne bruke garnet til.
Oppskriften var til ankelsokker. Jeg gleder meg skikkelig til å prøve å strikke ankelsokker, for det er noe jeg ikke har prøvd før! 


Vi blogges snart igjen! 
:)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye! Fin premie du vant:-) Ha en superfin helg!

    SvarSlett
  2. Heldig er du!!Gratulerer. Gledar meg til å sjå når ankelsokkane blir ferdig.Følgjer med deg veit du...:)Tante.

    SvarSlett