torsdag 11. november 2010

Dilla på knapper

Det er bare så morro å handle knapper da;) heldigvis har jeg planer for knappene, men de er veldig fine å bare ha på glass også. Får aldri nok. Noen som kjenner seg igjen??

Disse ble kjøpt inn på Knappehuset i Oslo, biler, traktorer, dyr m.m.

For litt over en uke siden var jeg på strikkekveld, jeg har vært så heldig å få bli med på strikkekveldene til noen herlige damer i Hønefoss område. Heldige meg:) For dere som har vært innom bloggen til Britta of Norway, kan jeg nå avsløre innholdet i disse posene, nemmelig dette:

Knapper: snømenn, sommerfugler, sopp, hjerte og pepperkakemenn. I tillegg to søte strykemerker. Koselig førjulsgave:)

Da jeg var i Oslo overnattet jeg hos Erica og av henne fikk jeg dette søte målebåndet:

Et bamsemålebånd. Målebåndet drar man ut med ene øret, veldig morsomt.

Ellers ble det litt garnshopping

Dette skal bli en kjole

Av disse skal jeg lage to vester

1 kommentar:

  1. Så masse fint du har fått kjøpt deg a=)
    Når jeg ser fargene du har valgt, gikk det opp for meg at jeg er vant til å se deg strikke rosa, så nå er jeg spent på resultatet av de nye fargene;)

    Søtt målebånd også! Jeg har lyst til å bli flink til å hekle=)

    SvarSlett