fredag 30. september 2011

Flere prosjekter på pinnen

Jeg strikker på en babyjakke som skal høre til denne buksa og lua som jeg strikket i vår. Jakken startet jeg på i sommer, men har bare blitt liggende i den tiden som jeg har strikket på VM-genseren.

I oppskriften til jakken er det egentlig meningen at man skal sy i ermene tilslutt. Jeg liker mye bedre raglan-felling, da blir det minimalt med monteringsarbeid *tommel opp!*

Nå er det bare 2-3 mønster repetisjoner igjen, før raglan-fellingen skal begynne. Før den tid, skal jeg strikke to ermer også.
Litt forskjell på størrelsene på dette prosjektet og VM-genseren. Mye mer praktisk og ha med seg et slikt prosjekt. Jeg liker å strikke litt små-plagg igjen også:)


Hva syns dere om den nye blogg-utformingen? Tar gjerne imot tips og forslag til endringer, det er bare morro, for da ser jeg at dere engasjerer dere!

GOD HELG til dere som titter innom bloggen min! og husk å legge igjen et spor etter deg;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar