torsdag 29. desember 2011

Thea sine vaffelsokker

Det har blitt strikket enda et sokkepar denne julen. Jeg strikker på en barselgave også, men hva det er kan jeg ikke vise frem, før gaven er overlevert. Derfor blir det litt sokkestrikking innimellom. Noen av dere syns kanskje det er litt kjedelig med sokkeblogging, men jeg gir i det minste lyd fra meg.
Snuppa jeg har strikket disse sokkene til, er søskenbarnet mitt på 10 år som er utrolig glad i vafler, derfor passer det jo veldig bra med vaffelsokker. At det er vaffelsokker kommer av at jeg nok en gang har brukt Blueberry Wafflesocks mønsteret. Sokkene er strikket i Regia på pinne nr. 2,5 og er i størrelse 36. Likte utrolig god fargene på sokkene.
I bakgrunn ser dere en av hardanger juledukene mine, som jeg broderte for noen år siden. Syns den er så fin. Mye på grunn av at det er ganske mye farger i klokkemønsteret.

1 kommentar:

  1. Ja vaflar er kjempegodt Nina!!!Det var ein god ide med vaffelsokkar, dei er kjempefine:)Tusen takk, du er sååå snill og flink:)Klem:) PS:no fekk eg lyst på vaflar altså......

    SvarSlett