lørdag 1. desember 2012

Adventskalender - Luke 1

Da er det endelig første desember. Jeg startet dagen med å åpne den første gaven, og der fikk jeg et Opal-nøste jeg har ønsket meg, men som ikke er i salg her i Norge før midten av desember. Erica som har litt mer erfaring enn meg i utenlandske nettbutikker, hadde funnet det. Ble skikkelig overrasket :D I tillegg fikk jeg en CD med en god del oppskrifter, tror det blir noe samstrikk (begge strikker det samme) etter nyttår.
 Opal "King og Hip Hop" Farge 6237.

Da jeg var i Oslo i forrige uke, fikk jeg bursdagsgave av Erica. Det var en utrolig lekker gave, et helt Norges Glass med knapper!! Jeg har allerede funnet noen knapper jeg skal bruke på Nøstebarn-dressen jeg strikker på nå. Holder på med siste erme, så bilder kommer snart:)
Se så mye lekkert! Mange hundre knapper. Glasset i seg selv er jo også veldig dekorativt. Jeg skal sy en nålepute til lokket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar