mandag 10. desember 2012

Mamma-sokker

Det har blitt et nytt par sokker på mamma, og denne gangen i skikkelig knallfarger. Syns det er fint med ullsokker i glade farger;) Er fint med ullsokker som matcher ulike antrekk.
 Litt vanskelig å få frem fargene på sokkene, men på bilde under vises det best. Gleder meg til at det blir litt lysere utover kvelden, slik at jeg får tatt bilder med naturlig lys.
Mønster: Circle Socks
Størrelse: 38-39
Garn: ONline farge 1202
Pinnestr.: 3,25

*

Også har jeg fått pakke i dag:
 Inni var det to nøster Fabel, som er nok til et par sokker, eventuelt dukkeklær. Jeg tror nok det blir et par sokker. Også skal jeg prøve et nytt mønster fra en av de nye bøkene som kom her om dagen. Jeg syns ofte at det er best med ensfarget garn, slik at mønsteret kommer best frem.

Minner om utfordringen i DETTE innlegget, hvor du kan bli med i trekningen av en overraskelse. I tillegg er du med i trekning av en overraskelse om du blir følger av bloggen min:)

1 kommentar:

  1. Kjempeflotte sokker i klare, fine farger :) Jeg liker også mønsteret kjempegodt.

    SvarSlett